Pénzutalás hazai bankszámláról AlertPay online számlára
Lépj be az AlertPay online bankfiókodba, és keresd a
"Deposit" menüt:
Deposit - "Bank Transfer" menü kiválasztása:
Az AlertPay számlára utalni kívánt összeg kiválasztása:
Adatok ellenőrzése.
Ha minden rendben, kattints a "Deposit" gombra,
ha javítani akarsz akkor a "Previous" gombra kattintva visszaléphetsz.
Az alábbi képet látod, ha sikeres volt a tranzakció
(be is zárhatod ezt az ablakot):
Kapni fogsz egy E-mailt a tranzakció adatairól.
Az átutaláshoz szükséges adatok lesznek benne,
amelyet a "Deposit" funkcióban kezdeményeztél.
Pénzutalás hazai bankszámláról AlertPay online számlára
Lépj be az AlertPay online bankfiókodba, és keresd a
"Deposit" menüt:
Deposit - "Bank Transfer" menü kiválasztása:
Az AlertPay számlára utalni kívánt összeg kiválasztása:
Adatok ellenőrzése.
Ha minden rendben, kattints a "Deposit" gombra,
ha javítani akarsz akkor a "Previous" gombra kattintva visszaléphetsz.
Az alábbi képet látod, ha sikeres volt a tranzakció
(be is zárhatod ezt az ablakot):
Kapni fogsz egy E-mailt a tranzakció adatairól.
Az átutaláshoz szükséges adatok lesznek benne,
amelyet a "Deposit" funkcióban kezdeményeztél.
Egy kis segítség ehhez a mozzanathoz, mert elsőre sokaknak bonyolultnak, érthetetlennek
tűnhet, mit kezdjenek ezekkel az adatokkal.A legegyszerűbb, ha egy belföldi átutalási
megbízásként értelmezzük a tennivalókat.
Tehát, amikor az AlertPay online számlánkban elvégeztük a Deposit funkciót, azzal tulajdonképpen az AlertPay előjegyzett egy AlertPay online bank számlánkra küldött utalást, amit az AlertPay így várólistára tett (pending), és várja hozzá a pénz
megérkezését, amit az E-mail-ben megkapott adatokkal, a saját bankszámlaszámunkról fogunk indítani.
(Tehát, ez a tennivaló akkor is, ha nem konkrét fizetni valónk van, csak "úgy általában", készenlétként szeretnénk
feltölteni valamennyi pénzt az AlertPay online számlánkra.)
Az e-mail amit erre kapunk (fenti kép!), tulajdonképpen a hazai bankszámlánkról indított átutalási megbízáshoz
szükséges adatokat adja meg.
Nekem a CIB Banknál vezetett bankszámlám van, ezért ennek példáján vezetem le, hogyan csináltam meg
az átutalási megbízást: Én is olyan levelet kaptam, mint amilyet Te fogsz kapni, és amilyet a fenti képen is láthatsz,
azzal a FONTOS VÁLTOZÁSSAL, hogy az Alertpay magyarországi fiókvezető bankja
MEGVÁLTOZOTT!
(Korábban a City Bank Zrt. volt).
Itt már a megváltozott adatokat látod:
Tehát az AlertPay online banktól érkezett E-mail-ben lévő
adatok (pirossal jelölve ami majd kell belőle):
•Bank: K&H Bank Rt
•Account Name: Envoy Services Ltd
•Account Holding Branch: Budapest
•IBAN: HU98104009684957495155571010
•Swift/BIC: OKHBHUHBXXX
•Account Number: 12345678-12345678-12345678
•Bank Deposit Code: ALPHU016.......
•Amount to deposit: 123456.00 HUF
Ez alapján, a CIB-nél vezetett online fiókomon keresztül,
így töltöttem ki az átutalási megbízásomat
(sima, eseti belföldi átutalási megbízást választottam):
Kedvezményezett neve, székhelye:Envoy Services Ltd, Budapest
Kedvezményezett számlaszáma:10400968-49574951-55571010
Összeg (HUF): amennyit megadtál
Közlemény: ALPHU016.......
Bizonylatszám: -
Ennyi összesen, amire szükség van az átutaláshoz,
banktól függetlenül !
•Nem kell IBAN, és a BIC/SWIFT kód sem,
•hiszen belföldi utalás lesz (persze, csak ha Magyarországon élsz), mert az AlertPay budapesti fiókjába megy az átutalás.
•A Bank Deposit Code-t (ALPHU és számok)
• a KÖZLEMÉNY rovatba kell írni! És, csak a kódot!
•(és, pontosan, nézd meg inkább 3-szor is!
•Az "ALPHU"után jönnek a számok,
•tehát a fenti példában a számok nullával kezdődnek.)
Lényegében, ennyi.
4-5 banki nap (hétköznap) mire a pénz jóváíródik az Alert Pay
számládon.
Erről is kapsz egy E-mailt az Alert Pay-től, illetve abból is látod,
hogy az AlertPay fiókodban a kiírt összeg már rendelkezésre áll,
a Status oszlopnál a „ „Pending" - "Complette"-re változik!
Ha az 5. banki napon sem érkezik meg, akkor valamit elrontottál.
Visszalépés a főoldalra
|